מוקד הזמנות משלים
אנו מספקים שירות של מוקד הזמנות משלים לאתרי תיירות
הפעלת מוקד הזמנות אנושי
סגירה של הזמנות
שירות לקוחות אישי
כיצד אנו עושים זאת ?
» מוקד מענה טלפוני
אנו מפעילים מוקד טלפוני מכירתי המאוייש באנשי שירות מקצועיים, בעלי ניסיון עשיר בתחום התיירות. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 9:00-20:00, בימי שישי בין השעות 9:00-18:00, וכן, בערבי חג, ובימי חול המועד של פסח וסוכות. בימי שבת: המוקד סגור.
» קידום המוצרים ושירותי החברה – אנו מכוונים למכירות וממוקדים לסגירה של הזמנות.
התוצאות עבורכם:
» טיפול בלקוחות מעבר לשעות העבודה הרגילות של המשרד.
» עזרה לצוות הקיים בנקודות עומס בעיקר בעונות ולקראת החגים והחופשות.
» מניעת אובדן לקוחות ו/או אי שביעות רצון עקב המתנה ארוכה בתקופות של עומס פניות.
» שיפור משמעותי באיכות השירות ללקוחות החברה.

אתם מקבלים:
» מוקד הזמנות ושירות לקוחות מאוייש בכל ימות השבוע בשעות 9:00-20:00.
» טיפול בהזמנות של הלקוחות, שיבוץ חדרים, טיפול בקבוצות ואירועים.
» ביצוע גבייה – הזמנות סגורות עד הקצה.
» עזרה בקידום חבילות אירוח – דיוור לרשימות תפוצה.
» והכי חשוב… פשוט גידול משמעותי בהכנסות מבלי לגייס כח אדם נוסף.
עלויות:
אנו מאמינים במקצועיות הצוות שלנו ולכן פיתחנו חבילות משתלמות במיוחד המבוססות על הצלחות קודמות בביצוע מכירות עבור אתרי תיירות.
העלות מורכבת מהפרמטרים הבאים:
» תשלום חודשי קבוע במחיר משתלם ביותר מול התמורה.
» עמלת מכירות עבור הזמנות שביצענו עבורכם.
מוקד מכירות ומענה טלפוני משלים
לאתר תיירות-
מענה טלפוני - ימים א' - ו' - 6 ימים בשבוע
-
הפעלת מוקד מהיר ב WhatsApp
-
מענה לפניות במייל ובאתר החברה
-
ביצוע הזמנות מלקוחות
-
עדכון ההזמנה במערכת ניהול
-
טיפול בקבוצות, ימי כייף ואירועים
-
גבייה – הזמנות סגורות כולל גבייה
-
מעקב לקוח – לפני הגעה
-
עמדה אחת מאויישת למשמרת בוקר או ערב
-
הבונוס שלכם: דיוור ל 2000 לקוחות
מוקד מכירות ומענה טלפוני משלים
לאתר תיירות-
מענה טלפוני - ימים א' - ו' - 6 ימים בשבוע
-
הפעלת מוקד מהיר ב WhatsApp
-
מענה לפניות במייל ובאתר החברה
-
ביצוע הזמנות מלקוחות
-
עדכון הזמנות במעררכת ניהול
-
טיפול בקבוצות, ימי כייף ואירועים
-
גבייה – הזמנות סגורות כולל גבייה
-
מעקב לקוח – לפני הגעה
-
עמדה אחת מאויישת לשתי משמרות ביום
-
הבונוס שלכם: דיוור ל 5000 לקוחות
- תשלום עבור הקמה: תשלום חד פעמי ע"ס 2500 ש"ח עבור הכנת תשתית - מערכות ניהול, שיטת עבודה, תסריטי שיחה, חבילות אירוח, היכרות עם מוצרי/ שירותי החברה, היכרות עם תשתית אינטרנט, הדרכה לעובדי המוקד.
- התחייבות מינימום לעונה - חודשים מרץ - אוקטובר (8 חודשים)
- המחירים אינם כוללים מ.ע.מ